FAQ

FAQ2023-11-19T19:30:23+01:00
Dlaczego pełnomocnictwo jest na czas nieokreślony?2023-11-19T19:39:50+01:00

Pełnomocnictwo jest załącznikiem do umowy zarządzania. W momencie jej rozwiązania pełnomocnictwo traci ważność.

Na jaki okres czasu zawierana jest umowa zarządzania?2023-11-19T19:39:08+01:00

Umowę zarządzania podpisujemy na czas nieokreślony, z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Czy VINCARE zajmuje się rozliczaniem podatków?2023-11-19T19:38:23+01:00

Nie świadczymy usług związanych z rozliczeniem podatkowym. Procesy związane z opłacaniem podatku od najmu, podatku od nieruchomości oraz użytkowania wieczystego są obowiązkiem i odpowiedzialnością właściciela nieruchomości. Nasz system zarządzania najmem nie obejmuje procesu rozliczeń z Urzędem Skarbowym. Jeśli potrzebujesz pomocy w tych kwestiach, zalecamy skonsultowanie się z odpowiednim doradcą podatkowym lub instytucją skarbową.

Czym nie zajmuje się VINCARE?2023-11-19T19:36:51+01:00

Aby zapewnić naszym klientom najlepsza jakość naszych usług, specjalizujemy się w wynajmie długoterminowym mieszkań oraz domów. Nie oferujemy usług wynajmu krótkoterminowego, takich jak wynajem na dni, tygodnie lub krótsze okresy. Nie świadczymy usług wynajmu kwater pracowniczych. Nie zajmujemy się administracją wspólnot mieszkaniowych.

Co w przypadku, gdy w mieszkaniu zdarzy się awaria?2023-11-19T19:35:43+01:00

W VINCARE obsługujemy mieszkania na wynajem zapewniając sprawną koordynację napraw i awarii. Nie musisz zajmować się drobnymi naprawami, odświeżeniem mieszkania czy remontem. Nie przepłacasz za naprawy. Współpracujemy z zaufanymi dystrybutorami wyposażenia oraz sprawdzonymi fachowcami, dzięki czemu zachowujemy ciągłość wynajmu mieszkań, które są pod naszą opieką.

Czy mogę przekazać nieruchomość do zarządzania zdalnie?2023-11-19T19:34:34+01:00

Tak, pomagamy zdalnie zorganizować formalności. Wielu naszych klientów przekazało nam zarządzanie wynajmem swoich nieruchomości, przeprowadzając całą procedurę zdalnie. Do obsługi Twojego lokalu będziemy potrzebować pełnomocnictwa, na podstawie którego będziemy mogli podpisywać umowy najmu i występować w Twoim imieniu do administracji i innych instytucji. Dokładną listę i procedurę przekazania ustalimy w bezpośrednim kontakcie.

Czym zajmuje się VINCARE, gdy mieszkanie jest wynajęte?2023-11-19T19:32:38+01:00

Kiedy znajdziemy odpowiedniego najemcę i mieszkanie przynosi pierwsze zyski, przechodzimy do kompleksowego zarządzania nim. Przeprowadzamy rozliczenia, z najemcą, dostawcami mediów i administracją budynku. Dodatkowo, w przypadku opóźnień w płatnościach, stosujemy określone procedury reagowania. Nasze obowiązki obejmują także regularne kontrole na lokalu w celu sprawdzenia jego stanu.

Pilnujemy zmian prawnych, aby właściciel mógł z wyprzedzeniem przygotować się na nowe regulacje. Jesteśmy dostępni na wszystkie pytania i zgłoszenia od najemców, a także natychmiast reagujemy na zgłoszone awarie lub usterki. Z wyprzedzeniem ustalamy z aktualnym najemcą jego plany dotyczące przedłużenia umowy, dzięki czemu możemy odpowiednio wcześnie zacząć poszukiwania nowego najemcy, żeby uniknąć pustostanów. Pomiędzy najemcami odświeżamy lokal i przygotowujemy go dla nowego najemcy. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas biuletyn informacyjny z podsumowaniem Twojego najmu oraz najważniejszymi informacjami z branży.

Jaką kontrolę nad mieszkaniem ma właściciel?2023-11-19T19:28:05+01:00

Jako właściciel masz pełną kontrolę nad swoją nieruchomością. Jednocześnie jesteśmy tu, aby Ci pomóc i uczynić proces wynajmu bardziej wygodnym.

Oto jak to działa:

  • Sprawujesz pełną kontrolę poza-operacyjną: To Twoje nazwisko widnieje na umowach najmu jako wynajmujący. Masz pełną kontrolę nad wieloma kluczowymi decyzjami dotyczącymi Twojej nieruchomości.
  • Wspólnie ustalamy szczegóły: Przy podpisywaniu umowy zarządzania wspólnie ustalamy wszystkie szczegóły takie jak widełki cenowe, specjalne życzenia dotyczące przyszłego najemcy np. zgodę lub jej brak na posiadanie w mieszkaniu zwierząt. 
  • Zgoda na większe prace: Bez Twojej zgody nie doposażamy mieszkania, nie przeprowadzamy remontu, ani nie dokonujemy żadnych napraw, które wymagałyby jakiegokolwiek nakładu finansowego. 
  • Regularne aktualizacje: Co miesiąc otrzymujesz od nas biuletyn informacyjny z podsumowaniem najmu oraz z najważniejszymi nowinkami branżowymi. 
  • Feedback: Po trzech miesiącach współpracy pytamy o Twoją opinię. Chcemy wiedzieć, czy nasz system zarządzania spełnia Twoje oczekiwania, czy może istnieje coś, co moglibyśmy poprawić.

Dzięki tym praktykom, dbamy o to, abyś miał pełną kontrolę nad swoją nieruchomością i jednocześnie cieszył się naszym wsparciem i doświadczeniem w zarządzaniu najmem.